Thursday, October 20, 2016

2 Bewegende Gemiddelde Crossover Pyle

Twee bewegende gemiddelde Crossover Alert Serie MT4 n klassieke onder klassieke: kruising van twee bewegende gemiddeldes met alle vorme van waarskuwings en funksies om visualisering verbeter op die grafiek. Kenmerke Crossing van 2 Bewegende Gemiddeldes (MA) teen die huidige bar of by afsluiting van verlede bar (aanbeveel) Beide MA kan ingestel word vir enige van die volgende gemiddelde metodes: Eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA), eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA), Reëlmatige Moving Gemiddeld (SMMA), Lineêre-geweegde bewegende gemiddelde (LWMA) Beide MA kan ook opgestel word vir enige gemiddelde tydperk en vir enige van die volgende pryse: Close, Open, High, Low, mediaan, Tipiese of Geweegde die gebruiker kan die tekening te kies styl van beide MA aan die visualisering op die grafiek Enige soort waarskuwings kan geaktiveer word verbeter: dialoogkassie E-pos boodskap, SMS-boodskappe vir slimfone en tablette, en 'n goeie waarskuwings by verstek aan pyle is geplot vir die koop seine en af ​​pyle om te verkoop seine die gebruiker kan kies die tekening styl van die pyle dit sluit 'n minimum gaping tussen MA aan die kruising dit werk behoorlik te eniger simbool (maak nie saak hoe eksotiese dit) en enige tydraamwerk Versoenbaar met enige Meta Trader platform te bekragtig, ongeag die aantal syfers of ander parameters Versoenbaar met enige ander instrument (aanwyser, EA of script) sonder vertraging in die terminale prestasie en die handel bedrywighede. Meer oor ons Ons is 'n klein span van coders / handelaars wat professionele ontwikkeling dienste vir die handel wêreld, meestal vir Meta Trader platform. Ons span het sowat 7 jaar (as gemiddeld) van handel ervaring en ongeveer 6 jaar (soos gemiddelde) opgedra aan programme vir Meta Trader. Ons het skrifte, aanwysers en Expert Adviseurs ontwikkel vir baie kliënte regoor die wêreld en vir ons eie use. MA CrossOver Alert aanwyser vir MT4 bewegende gemiddelde is een van die mees gewilde aanwysers vir Forex. Wanneer dit gekombineer met MA CrossOver Alert aanwyser maak dit 'n kragtige instrument. Bewegende gemiddelde is filter die geraas van ewekansige prysskommelings. En wanneer jy verskeie bewegende gemiddeldes te voeg op dieselfde grafiek kan jy verskeie formasies van gladde Prys Aksie beweeg te kry. Met MA CrossOver Alert aanwyser jy sal in staat wees om meer duidelik te sien toe twee MA aanwysers te steek. Aanwyser sal put uit die grafiek 'n Groen pyl wanneer vinniger MA kruisies die stadiger MA van onder na bo. Rooi pyl sal verskyn wanneer vinniger MA kruisies die stadiger MA van bo tot onder. MA CrossOver Alert aanwyser kan wakker pop en bedag wees op jou e-pos gestuur word aan te spreek Die goed om te normale bewegende gemiddelde aanwyser op die grafiek bykomend tot MA CrossOver Alert aanwyser het sodat jy beide lyne en pyle op die kaart vir 'n beter visuele kontak te stel. Dit is die beskikbare instellings vir MA CrossOver Alert aanwyser: soundon: aktiveer of klank afskakel kennisgewings EmailON: aktiveer of waarskuwing afskakel gestuur na e-pos FastMAMode: Kies watter modus wat jy wil gebruik vir die FastMA: 0 MODESMA (Gewone bewegende gemiddelde) 1 MODEEMA ( eksponensiële bewegende gemiddelde) 2 MODESMMA (Reëlmatige bewegende gemiddelde) 3 MODELWMA (Lineêre geweeg bewegende gemiddelde) FastMAPeriod: Fast stel bewegende gemiddelde tydperk instellings FastPriceMode: stel Fast prys modus opstel SlowMAMode: 0 MODESMA (Gewone bewegende gemiddelde) 1 MODEEMA (eksponensiële bewegende gemiddelde) 2 MODESMMA (Reëlmatige bewegende gemiddelde) 3 MODELWMA (Lineêre geweeg bewegende gemiddelde) SlowMAPeriod: Slow stel bewegende gemiddelde tydperk instellings SlowPriceMode: Slow prys af settingSetting Up bewegende gemiddelde Crossover Alert Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. As dit moontlik is om te doen, sou iemand asseblief vir my sê hoe ek kan opstel van 'n klank waarskuwing vir wanneer twee bewegende gemiddeldes te steek mekaar op die MT4. Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. Ek het probeer om hierdie aanwyser en dit nie vir my te waarsku op die regte tyd. Ek wil die aanwyser om my te waarsku wanneer my EMO 10 en EMO 62 mekaar steek, maar hierdie aanwyser is waarskuwing 'n geruime tyd voor of na die kruis plaasgevind het. Ek het verskillende instellings probeer en nog steeds kan nie dit reg te kry. Enige voorstelle. Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. MA Crossover Alert werk fyn met Meta Trader, as jy die kode MA Crossover Audio Alert gemaak het asb hiermee ek jou requsting te voeg kodering vir volgende Meta Formule (Weerstand en ondersteuning-aanwyser) Ek het die Audio Alert met opspring venster vertoon Naam van die simbool amp prys toe gekruis Bar by of ondersteuning Line Weerstand vir die oop simbool lêers met heg aan gesê aanwyser. Meta Professionele Weergawe 11.0 Aansoek Dankie, Anush Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. ive is dit aflaai jou skakel, te danke 4 deel ek gespeel rond met die instellings (nog nie weet wat dit beteken nie, maar speel nooit seer). Op die aangehegte grafiek die 5 en 10 Moving gemiddeldes die kruise Ek hou van om handel te dryf, die Blou is MA25, Rooi MA150 en terwyl MA365 wat gebruik word, is weerstand / ondersteuning vlak van versigtigheid. Ek stel die aanwyser as: FastMAPeriod 2 SlowMAPeriod 9 en met alles anders ingestel op nul, kry ek aanwyser pyle redelik naby aan my 5 en 10 MA kruise. Tog sou graag wou weet hoe om dit korrek te doen, maar het gedink ek sou deel hierdie in elk geval Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. Ek het hierdie EA geïnstalleer en dit werk gedeeltelik wat beteken op die kruis oor ek die pyl wat die kruis oor (op en af) maar nie klank kry. Ek gebruik die standaard instellings. (Soundon opstel ware). Kan jy my raad pls. Dankie Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. Kan u aanwyser u 'n boodskap wanneer die prys sluit nadat dit 'n stel MA. Bv. Ek wil wees gewaarsku wanneer pryse kruisies die MA van 10. Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. Kan u aanwyser u 'n boodskap wanneer die prys sluit nadat dit 'n stel MA. Bv. Ek wil wees gewaarsku wanneer pryse kruisies die MA van 10. Ek wil dit reg. jy wil die prysvlak op 'n MA kruis visueel te vertoon in sy huidige formaat hierdie aanwyser sal dit nie doen nie, maar hoekom sou hierdie kritieke sedert so ver as wat ek kan sê die nut is om jou te waarsku van 'n ontwikkelende tendens op watter punt Ek hoop jy 'n paar chat ontleding te doen voordat duik in 'n handel. Visueel sien die prys aan die kruis lyk heel oorbodig. nie si dimentichi mai Ek wil dit reg. jy wil die prysvlak op 'n MA kruis visueel te vertoon in sy huidige formaat hierdie aanwyser sal dit nie doen nie, maar hoekom sou hierdie kritieke sedert so ver as wat ek kan sê die nut is om jou te waarsku van 'n ontwikkelende tendens op watter punt Ek hoop jy 'n paar chat ontleding te doen voordat duik in 'n handel. Visueel sien die prys aan die kruis lyk heel oorbodig. Hi plus50, dankie vir die antwoord. Met watter Im vra, Im scalping, met behulp van die momentum van die MA kruis op 'n kleiner tydraamwerk en my ambagte hand aangaan op my makelaar platform. So sou dit wonderlik wees om te sien die presiese prys waarteen die MA klaar kruising so dit sal 'n geruime tyd te spaar om 'n bevel te kry in EDIT:. Ek bedoel net die laaste MA kruis te vertoon, nie elke MA cross2 bewegende gemiddelde Signal MT4 aanwyser 2 bewegende gemiddelde Signal MT4 aanwyser waarskuwing bewegende gemiddeldes was nog altyd 'n goeie metode om tendense te identifiseer. Hulle het dalk te veel geraas te genereer wanneer dit gebruik word in 'n baie kort tyd rame, maar wanneer ons dit gebruik op hoër tydraamwerke, raak hulle meer betroubaar. Forex-handelaars gebruik bewegende gemiddeldes CROSSOVER te handel seine op te wek. Soms is dit moeilik om te sien of die crossover plaasgevind het of nie. 2 bewegende gemiddelde Signal aanwyser help jou om die handel seine wat deur hierdie metode te visualiseer. As 'n vinnige bewegende gemiddelde kruise oor stadig bewegende gemiddelde wat beteken die geldeenheid paar is in 'n uptrend. As 'n vinnige bewegende gemiddelde kruise hieronder stadig bewegende gemiddelde wat beteken die geldeenheid paar is in 'n verslechtering neiging. Hoe om die handel met 2 bewegende gemiddelde Signal: koopsein: Wag vir pienk vinnig bewegende gemiddelde om oor te steek die blou stadig bewegende gemiddelde ( 'n blou pyl sal verskyn onder die kandelaar bar). Verkoop Signal: Wag vir pienk vinnig bewegende gemiddelde oor te steek onder die blou stadig bewegende gemiddelde ( 'n oranje pyl verskyn bo die kandelaar bar).New bewegende gemiddelde strategieë Wat is 'n bewegende gemiddelde. 'N bewegende gemiddelde is die gemiddelde waarde van die prys aksie data saamgestel oor 'n spesifieke tydperk van die tyd. Gewoonlik is die bewegende gemiddelde kom in die vorm van aanwysers wat gebruik word om uit te werk die tendens van 'n bate. Met ander woorde, kan bewegende gemiddeldes gebruik om seker te maak van die prys aksie van 'n geldeenheid paar sal afbeweeg of. As jy seker jou MT4 platform Forex4you. Dit sal duidelik gesien word dat die bewegende gemiddelde is geklassifiseer onder die TREND aanwysers. Bewegende gemiddeldes toelaat dat die handelaar 'n paar buigsaamheid omdat dit moontlik is om dit te gebruik om te kies watter datapunte en tydperke vir hulle op te rig met. Byvoorbeeld, kan jy kies om die oop, hoog, laag, naby of middelpunt van 'n handels-reeks gebruik en bestudeer dan dat bewegende gemiddelde oor 'n tydperk wat wissel van bosluis data maandelikse prys data of langer. Daar is verskeie tipes van bewegende gemiddeldes. Maar die mees algemene vorme van bewegende gemiddeldes gelys kleinhandel forex platforms is die eenvoudige, eksponensiële, geweeg en 'n gladde bewegende gemiddeldes. Dit is hulle wat ons sal fokus op die toepassing van hierdie artikel. Bogenoemde foto wys hoe om drie bewegende gemiddeldes plot op 'n uurlikse grafiek vir EURJPY. Die drie bewegende gemiddeldes is 10-tydperk geweeg bewegende gemiddelde, 'n 10-tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde, en 'n 10-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde. Hierdie bewegende gemiddeldes verteenwoordig met die blou, rooi en goud gekleurde lyne onderskeidelik. Die drie bewegende gemiddeldes gewoonlik dra verskillende gewigte volgens watter data hulle gewoonlik gebaseer op. Dit sal 'n invloed op wat bewegende gemiddeldes die handelaar sal gebruik by die oorweging van 'n handelsmerk besluit het. Sonder om in 'n lang bespreking van die wiskunde agter hierdie bewegende gemiddeldes, Die eksponensiële bewegende gemiddelde en die geweegde bewegende gemiddelde is geneig om meer aandag te gee aan die mees onlangse data, terwyl die eenvoudige bewegende gemiddelde plaas gelyke klem op historiese en onlangse data. Vir doeleindes van handeldryf, het ons gevind dat die eenvoudige bewegende gemiddelde produseer die beste seine as gevolg van sy balans in die gebruik van historiese en onlangse data. Baie van die strategieë wat ons hier bespreek is gebaseer op die eenvoudige bewegende gemiddeldes. Die voorbeelde wat gebruik word in hierdie artikel sal dus plaas maksimum fokus op die 10-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde. Die meeste handel seine wat gebaseer is op die bewegende gemiddelde is nie gebaseer op die gebruik van 'n enkele tydperk. Eerder dit maak meer sin om twee of selfs drie bewegende gemiddeldes van verskillende tydperke te kombineer. Dit word gewoonlik gedoen vir die filter en bevestiging. Met dit in gedagte, kom ons kyk na 'n paar bewegende gemiddelde strategieë wat gebruik maak van verskeie tydperk bewegende gemiddeldes te maak. 1. Die Dual Moving Gemiddelde Crossover Stelsel Kennisgewing die titel, en die gebruik van die woorde dubbele en crossover. Dit gee ons 'n idee om die hele wese van die stelsel wat bespreek word. As jy 'n handel stelsel met behulp van bewegende gemiddeldes, die gebruik van 'n dubbele bewegende gemiddelde crossover benadering, soos uitgebeeld in die onderstaande foto, is gewoonlik 'n goeie beginpunt. Die stelsel behels die gebruik van twee bewegende gemiddeldes, gewoonlik 'n korter en langer tydperk bewegende gemiddelde, en dan gebruik die kruis van die vinniger bewegende, korter tydperk bewegende gemiddelde bo of onder die langer / stadiger bewegende gemiddelde om 'n tendens rigting te bevestig. In hierdie uitbeelding, gebruik ons ​​'n 5-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde en 'n 10-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde. Hulle is uitgebeeld met 'n dun blou lyn en 'n dik swart lyn onderskeidelik. In hierdie voorbeeld, sien ons dat die 5-tydperk bewegende gemiddelde die 10-tydperk bewegende gemiddelde verskeie kere oorgesteek, maar daar is belangrike tye wanneer die crossover het gepaard gegaan met 'n saamtrekpunt tendens en 'n dalende tendens (aan die begin en einde van die tyd in die grafiek). Die tydperke van crossover word aangedui deur die rooi pyle om die negatiewe kant en groen pyle aan die onderstebo. Hierdie rooi pyle vir ons vertel dat die 5-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde onder die 10-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde gekruis, en die groen pyl toon dat die 5-tydperk eenvoudige verskuiwing van die 10-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde om die onderstebo het gekruis. As ons kyk na dieselfde grafiek weer maar met 'n paar klem op die omkringde gebied, kan ons sien dat die seine wat deur die dubbele crossover eenvoudige bewegende gemiddelde stelsel 'n paar probleme kan skep, wat in hierdie geval is die lewering van seine terwyl dit in werklikheid, sal die mark te beëindig up gaan nêrens as gevolg van sy-reeks gebind status op daardie oomblik. Dus, voordat jy sien dat crossover en dink aan jouself dat 'n kans het gekom om sakke vol geld te maak, dink weer. Nie net het hierdie-reeks gebind situasies voorkom om die party te vernietig, maar jy moet ook besef dat die bewegende gemiddeldes een groot nadeel: bewegende gemiddeldes is agter aanwysers. Hulle is geneig om die mark lag, so sal ook deur die tyd dat die bewegende gemiddelde het 'n sein vertoon, is dit waarskynlik te laat om te kry in, en jy kan dan vind jy jouself toegesluit in die sywaartse mark of 'n mark waar Theres geen tendens, wat getoon in die swart sirkel. Ten einde sulke voorvalle te voorkom uit jou handel ondergang wanneer die gebruik van 'n dubbele eenvoudige bewegende gemiddelde crossover stelsel, daar is 'n paar benaderings wat jy kan sit. Dit is soos volg: Eerste, kies die geldeenheid paar wat jy belangstel in die handel is, sowel as die tyd wat jy wil om te studeer. Dit kan wees vir byvoorbeeld EURUSD op 'n daaglikse skedule. Die tweede is om 'n tydperk sonder 'n tendens vooroordeel kies. Dit word gedoen deur te verseker dat die tydperk wat getoets moet word bevat beide 'n trending artikel en 'n nie-trending artikel. Uitskakeling tendens vooroordeel help jou akkurate resultate in jou toets kry. Voer 'n optimalisering om te bepaal watter bewegende gemiddelde parameters is die beste om te gebruik. Sodra jy hierdie stappe voltooi het, ondersoek 'n heel ander tyd om te sien of die resultate wat jy behaal het herhaal kan word. Jy kan kies om 'n tydperk van 'n paar jaar terug kies om te bevestig dat die resultate wat jy verkry het, iets wat immergroen en kan gebruik word om met vertroue in 'n paar maande of selfs jare. Hierdie stap is baie belangrik. In die wetenskap, is dit nie ongewoon om dubbel-blinde studies uit te voer. Dit is wat hierdie stap wil naboots. In forex kan dit noem Buite-Voorbeeld Data toets. Dit is die enigste manier om te bepaal of die resultate van jou optimalisaties die toets van die tyd staan ​​as 'n lewensvatbare meganiese handel stelsel. Jy wil nie om resultate wat slegs 'n paar weke sal duur en dan tot niet gaan vir ewig te kry. 2. Moving Gemiddelde Prys Channel System Die dubbele bewegende gemiddelde crossover stelsel het 'n aantal nadele, hoof van wat is die geneigdheid van die stelsel te whipsaws ly. Dit is waarom daar 'n behoefte om te kom met 'n stelsel om dit teen te werk. Een manier om whipsaws of vals seine gegenereer met 'n dubbele bewegende gemiddelde crossover stelsel te oorkom is deur die implementering van 'n bewegende gemiddelde prys kanaal stelsel. Dit sal die gebruik van die bewegende gemiddelde aanwyser gestel met 'n periodisiteit van 20 behels en afsonderlik van toepassing op die hoë en ook om die lae prys. Die bewegende gemiddelde wat in hierdie geval is 'n 20-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van die prys hoog is, is die hoogste swart lyn in die onderstaande foto, asook die 20-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van die prys laag is, wat is die laer swart lyn. Die bewegende gemiddelde prys kanaal is die ruimte tussen die twee swart lyne, terwyl die blou lyn is 'n 5-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van die sluitingsprys. Die koop en verkoop seine wat op die foto is gemerk met die ooreenstemmende pyle: groen pyle vir 'n koopsein en rooi pyle vir 'n sell sein. A koopsein gesien toe die 5-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van die noue, of die blou lyn, steek bokant die boonste grenslyn van die bewegende gemiddelde prys kanaal. A verkoop sein gegenereer wanneer die blou lyn kruise onder die onderste lyn, verteenwoordig deur die 20-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van die lae. Ons kan sien dat die gebruik van 'n prys kanaal drasties sal verminder die aantal whipsaws wat gesien word met die dubbele bewegende gemiddelde crossover stelsel, want dit skep 'n baie strenger filter vir setups dat die geldeenheid paar (s) deur moet slaag. Deur die skep van meer beduidende hekkies vir die prys aksie voor die opwekking van 'n handelsmerk sein te oorkom, is minder seine gegenereer word, maar hierdie seine is baie meer akkuraat is. Dit is gewoonlik beter om meer akkurate seine wat minder in getal is, as om so baie seine gegenereer het, maar met 'n groot persentasie van valse seine wat sal lei tot verliese op transaksies. As 'n keuse gemaak moet word tussen 'n dubbele bewegende gemiddelde crossover stelsel en die bewegende gemiddelde prys kanaal stelsel, sou die kans die prys kanaal stelsel bevoordeel as gevolg van sy superioriteit in die opsporing van areas wat ondersteuning en weerstand, vanwaar tendens terugskrywings verwag om plaas te vind . 'N waarskuwing. Dit is belangrik om te onthou dat die munt pare nie optree op dieselfde wyse. Daarom wat kan baie goed werk vir die EURUSD nie noodwendig werk vir die EURJPY. Dit moet in gedagte gehou word wanneer die skep van 'n meganiese handel stelsel met behulp van enige van die bewegende gemiddelde setups hierbo beskryf. Daar is geen magic bullets, en dit is die beste om te toets en te optimaliseer instellings vir elke ingestel is op al munt pare die dat jy belangstel in die handel is. 3. Kombinasie Strategie: Moving Gemiddelde Crossover Moving Gemiddelde Prys Channel Om nog meer uitstekende resultate te behaal, kan die handelaar besluit om 'n kombinasie strategie, waarin die bewegende gemiddelde crossover en bewegende gemiddelde prys kanaal tegnieke gekombineer gebruik. Hierdie strategie word gedemonstreer in die onderstaande foto: Die prys kanaal stelsel is op 'n een uur grafiek van AUDJPY getoon. Die groen pyle te identifiseer wanneer die blou lyn kruis die 20-tydperk bewegende gemiddelde van die hoër lyn, wat 'n 20-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van die prys hoog. Die rooi pyle dui op 'n kruis onder die 20-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van die prys laag is. Die diamante aandui wanneer die 5-tydperk bewegende gemiddelde gekruis onder die 10-tydperk. Die noodsaaklike element van die strategie is om die beste van die twee bewegende gemiddelde stelsels wat hierbo beskryf in een kombineer. Die uiteindelike doel is om die beste van die twee wêrelde te kry. Wat is hierdie a) tot minder maar meer akkurate inskrywings bereik en uit te skakel valse handel seine met behulp van die bewegende gemiddelde prys kanaal stelsel b) bereik vinnige uitgange sodat dit nie opgee groot dele van jou ongerealiseerde winste terug na die mark, met behulp van die dubbele bewegende gemiddelde crossover stelsel. Die gewildste Bewegende Gemiddeldes Met so baie tydperke om uit te kies, wat instellings word beskou as die goue standaard by die gebruik van bewegende gemiddeldes vir forex Een van die mees gewilde dubbele crossover bewegende gemiddelde instellings gebruik oor die hele wêreld is die kombinasie van die 50-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van die noue en 'n 200-tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde van die einde. Hierdie instelling werk die beste op die daaglikse grafiek as gevolg van die lengte van die tydperk wat in die opstel van die bewegende gemiddeldes. bo die foto is die daaglikse grafiek van die USDCAD, en vertoon 'n voorbeeld van wanneer die 200-tydperk bewegende gemiddelde voorsien ondersteuning, terwyl die 50-tydperk bewegende gemiddelde op voorwaarde weerstand (omkring op die blou lyn). Maar die instellings werk die beste vir voorrade en minder vir geldeenhede. Sedert forex is ons fokus hier, sal ons instellings wat reeds getoon om te werk vir geldeenhede gebruik, wat is die 13-en die 26-tydperk bewegende gemiddeldes in tandem, asook die 100 SMA om gebruik te word as die ondersteuning / weerstand filter. Die onderstaande strategie toon so 'n kruis oor stelsel met behulp van 'n 13-week en 'n 26-week eenvoudige bewegende gemiddelde van die beslote op 'n geldeenheid grafiek, met die ondersteuning en weerstand vir die ambagte wat deur die 100 SMA. Hoe werk dit Ons sal kyk vir 'n lang inskrywings wanneer die prys is hoër as die 100 SMA, op soek na 'n weiering op hierdie SMA wanneer die kruis van die 13SMA bo die 26SMA plaasgevind het. Die kleur-gekodeerde MACD kan gebruik word as 'n bevestiging vir die handel. Ons sal met behulp van die daaglikse tydsraamwerk vir hierdie handel. Die daaglikse grafiek toon 'n enkele dae aktiwiteit in op kandelaar. Dit beteken dat 'n handelaar moet aandag gee aan risikobestuur as stop gebruik gelykstaande aan die intraday reeks van 'n paar van die geldeenhede (tot 100 pitte of meer) sal wees. Dit beteken dus dat handelaars gebruik van hierdie strategie 'n bietjie meer geduldig moet wees as die handel dae sal neem om ten volle uitspeel. Enige geldeenheid paar kan gebruik word om hierdie strategie te handel. Aanwysers nodig Kleur-gekodeerde MACD Histogram 13-week eenvoudige bewegende gemiddelde (13SMA) 26-week eenvoudige bewegende gemiddelde (26SMA) 100-week eenvoudige bewegende gemiddelde (100SMA) Lang Entry Die handelaar moet 'n lang tree op die bate as: Wanneer die 13SMA kruise bo die 26SMA om die onderstebo. Prys is meer as 100 SMA, of verkieslik, weerkaats dit. Die kleur-gekodeerde MACD is blou van kleur. Die Stop Verlies vir die lang inskrywing moet ingestel word om sowat 10 8211 15 pitte onder die item kandelaar. Met die oog op wins te neem vir hierdie handel, kan die wins teiken geleë onder die volgende voorwaardes: as die 13 SMA voer 'n omgekeerde kruis van bo die 26SMA om die negatiewe kant. prys breek onder die 100 SMA 2X of 3X die stop verlies. Grafiek Voorbeeld: Kyk na hierdie grafiek vir die AUDJPY. Dit is 'n daaglikse skedule wat die scenario kombineer vir 'n lang en kort bestel setups. Kort Entry 'n Kort inskrywing opstel gesien daar is 'n ooreenstemmende kruis van die 13SMA oor die 26SMA om die negatiewe kant terselfdertyd dat die MACD histogram is rooi van kleur en die prys word weerstaan ​​af die 100SMA. Die handelaar kan dan die kort posisie soos aangedui deur die rooi omkringde gebied, en neem wins soos volg: neem wins op die gebied waar die MACD van kleur verander. neem wins op die gebied waar die prys aksie treffers van 'n weerstand vlak, soos gekenmerk deur nuwe laagtepunte gemaak deur verskeie kerse. Lang Entry Die lang inskrywing opstel blyk uit 'n kruis van die 13SMA oor die 26SMA om die onderstebo, op dieselfde tyd wat die MACD histogram blou geword het en die prys is weerkaats die 100SMA. Wins teikens kan ingestel word op dieselfde tyd dat die omgekeerde kruis van die 13SMA op die 26SMA plaasvind, of by die prys weerstand. Oor outeur Dankra is 'n forex handelaar wat die markte het gespeel vir 7 jaar. Hy handel dryf ook binêre opsies en spandeer sy vrye tyd die ontwikkeling van strategieë wat handelaars kan gebruik om die markte te klop. Hy het ook kodes aanwysers en EAS vir die MT4 platform. Related Posts 5 Augustus 2015, 12: 08: BST 0 25 Junie 2015, 22: 13: BST 0 April 30, 2015, 18: 31: BST 0


No comments:

Post a Comment