Saturday, October 15, 2016

3 Bewegende Gemiddelde Kruis St

Die bewegende gemiddelde Kruis Expert Adviseur Die bewegende gemiddelde kruis is een van die gewildste basiese handel strategieë. Dit maak gebruik van twee of meer bewegende gemiddeldes van verskillende tydperke om die rigting van die tendens te bepaal. Wanneer die vinniger bewegende gemiddelde (s) is bo die stadiger bewegende gemiddelde (s), is 'n lang posisie oop, en omgekeerd vir 'n kort posisie. Die bewegende gemiddelde kruis blink tydens lang, volgehoue ​​tendense as 'n medium / lang afstand handel strategie. Strategieë wat gebaseer is op die bewegende gemiddelde kruis was nog altyd gereeld op versoek van ons kliënte, en dis hoekom ons bied die bewegende gemiddelde kruis deskundige adviseur. Jy kan nou koop hierdie gewilde deskundige adviseur vir meer as 50 af Voorheen 45, die luukse bewegende gemiddelde Kruis deskundige adviseur is nou net 19,95 Kenmerke Tot 3 bewegende gemiddelde Lines. Gebruik twee bewegende gemiddeldes, of voeg 'n derde te filter tendense langtermyn. Bewegende gemiddelde tipes. Eenvoudig. Eksponensiële. Reëlmatige of Lineêre Geweegde. Prys Data. Kies uit Close, Open, High, Low, mediaan, Tipiese of Geweegde Close. Verskuiwing. Skuif die bewegende gemiddelde lyne vorentoe of agtertoe. Veelvuldige Tydraamwerke. Elke bewegende gemiddelde kan ingestel word om enige term tydraamwerk. Money Management - Die lot grootte word outomaties bereken sodat die maksimum risiko per handel is beperk tot 'n persentasie van jou aandele. Sleep stop / gelykbreek Stop - die stop verlies as die handel beweeg in wins outomaties aan te pas. Minimum winsvlakke, stap sleep stop in inkremente en meer Daily Handel Timer - Beperk jou intraday handel met die ure wat die mark is die meeste aktief is. Jy kan opsioneel sluit alle oop bestellings aan die einde van die dag. Handleiding Orde beheer - Plaas handleiding bestellings op jou grafiek met 'n bepaalde handel kommentaar, en die MA Kruis EA sal die stop verlies Trail en die orde te sluit outomaties op 'n teenoorgestelde kruis. Begin maal per Bar of elke tik. Kies hoe dikwels om orde opening en sluiting voorwaardes na te gaan. Jy kan handel op elke tik, of net op die einde van elke staaf. Close Op Cross - Sluit die huidige posisie op 'n bewegende gemiddelde kruis in die teenoorgestelde rigting. As afgeskakel, bestellings sal net sluit op 'n stop verlies of met die hand. Robuuste. Volle fouthantering en kennisgewing, weer probeer op requotes, en nog baie meer. Ten volle versoenbaar met ECN en 5-syfer makelaars. Alert - Kies tussen klank waarskuwings, die ingeboude waarskuwing dialoog, e-pos kennisgewings of kennisgewings gestuur na jou smartphone. Jy kan die bewegende gemiddelde Kruis EA onmiddellik aan te koop vir net 19.95Three bewegende gemiddelde Crossover EA deskundige adviseur gebruik drie bewegende gemiddelde lyne om ambagte oopmaak wanneer vinnig bewegende gemiddelde lyn crossover middel bewegende gemiddelde lyn crossover stadig bewegende gemiddelde lyn. Platform. Meta Trader 4 Expert adviseur instellings: EnableTimeFilter. trueenable tyd filter. falsedisable tyd filter. StartHour. tyd filter begin uur. EndHour. tyd filter einde uur. MaxTrades. Max oop bestellings in dieselfde tyd. CloseInReverse. naby orde wees indien sein omgekeer. Baie. Om lotnommer. MoneyManagement. trueallow motor bestuur lot. Risiko . risiko persent as toelaat bestuur lot. FastMA. vinnig bewegende gemiddelde lyn tydperk. FastMAMode. vinnig bewegende gemiddelde metode // 0simple. 1Exponential. 2Smoothed. 3Linear geweeg. FastMAApplyTo. vinnig bewegende gemiddelde lyn van toepassing op // 0close. 1open. 2high. 3low ens MiddleMA. middel bewegende gemiddelde lyn tydperk. Midde MAMode: middel bewegende gemiddelde metode // 0simple. 1Exponential. 2Smoothed. 3Linear geweeg. Midde MAApplyTo. middel bewegende gemiddelde lyn van toepassing op // 0close. 1open. 2high. 3low ens SlowMA. stadig bewegende gemiddelde lyn tydperk. SlowMAMode. stadig bewegende gemiddelde metode // 0simple. 1Exponential. 2Smoothed. 3Linear geweeg. SlowMAApplyTo. stadig bewegende gemiddelde lyn van toepassing op // 0close. 1open. 2high. 3low ens TakeProfit. neem wins punte. StopLoss. stop verlies punte. Gelykbreek . Gelykbreekpunt. BreakEvenPips. pitte oop einde prys punt. TrailingStop. sleep stop punt. MagicNumber. Magic Number. EUR / USD bewegende gemiddelde Kruis EA geword Julie 2010 Status: Lid 98 Posts Hi Handelaars, Ek is die ontwikkeling van 'n strategie vir die EU op die H1 TF met behulp van 'n universele bewegende gemiddelde st Ek het hier op VF Ek dink. Eintlik is dit gaan 'n lang handel oor die kruis van die 21 EMO oor die 60 EMO wanneer beide is bo die 200 EMO. Teenoorgestelde vir 'n kort inskrywing. TP is ingestel op 1000 pitte met 'n 70 pit TS. Die goeie ding is die SL is ingestel op 20 pitte so 'n verloorder nie groot sal wees. In back testing dit het ongeveer 'n 48 wen koers en die wenners is 4 keer groter as die verloorders. Natuurlik is al die parameters kan die gebruiker gedefinieerde wees. Ek het hierdie parameters ontwikkel en vind hulle aan redelik vaste wees. Ek het nie verhandel hierdie lewe maar ek weet dat die bewegende gemiddeldes ek genoem het gereeld gebruik word deur baie handelaars. Ek het backtested dit vir ses maande op Alpari VSA met 'n 3,67 wins faktor met die geld bestuur featured geaktiveer. Dit is vasgestel op 4 risiko per handel wat 'n bietjie ryk, wat altyd kan verminder jou risiko verdraagsaamheid. (Ek verkies 2-3) Eintlik is ek om dit uit daar om te sien of iemand wil stuur toets die st op verskeie makelaars om te sien of dit enige werklike meriete. Ek weet dat die meeste handelaars het baie min indien enige voorraad in die rug te toets, maar die EU doen tendens baie goed so as jy in 'n goeie tendens handel met genoeg asemhaling kamer en 70 pitte lyk genoeg is dit dalk die moeite werd wees. Dit nie die geval dikwels handel oor een keer per week. Dit is die eerste draad wat ek begin so hopelik kan ek plaas die backtest resultate en die st okay. LOL Gelukkig handel veveryone Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword November 2005 Status: EURUSD Quant FREAK 3198 Posts Hierdie EA is niks nuuts nie. Dit is oorspronklik deur FireDave rondom 2005. Daar is 'n baie dokumentasie oor dit op die TSD forum. Aangesluit Julie 2010 Status: Lid 98 Posts Ek het vergeet om die instellings vir die parameters Ek het getoets plaas. Jy kan die instellings in die rug toets inligting sien, maar ek het gedink ek sou dit verduidelik. 21 EMO 60 EMO 200EMA Gebruik derde matrue SL 20 pitte TP 1000 pitte TS 70 pitte MMTrue Ek glo die res is links by verstek geword September 2005 Status: Lid 1225 Posts Ek het al speel met hierdie EA vir die afgelope 2 dae met ander instellings. Eintlik is ek op soek na 'n waarskuwing of EA wat ook 'n inskrywing sal aktiveer nadat die stadige en medium MA het gekruis en die oomblik dat die prys raak of verby die derde vinnig MA deur x pitte. Met discrection, as dit gebeur op 'n S amp R samevloeiing punt wat ek sal dan op die inskrywing te bevestig. Vir enige stelsel, wat tyd om handel te dryf en waar (ondersteuning en weerstand gebied) om handel te dryf, sal die verbetering van die suksessyfer Kan iemand hierdie toe te voeg tot die Ea of skep 'n ander EA Dankie geword Julie 2010 Status: Lid 98 Posts Ek het gespeel is met hierdie EA vir die afgelope 2 dae met ander instellings. Eintlik is ek op soek na 'n waarskuwing of EA wat ook 'n inskrywing sal aktiveer nadat die stadige en medium MA het gekruis en die oomblik dat die prys raak of verby die derde vinnig MA deur x pitte. Met discrection, as dit gebeur op 'n S amp R samevloeiing punt wat ek sal dan op die inskrywing te bevestig. Vir enige stelsel, wat tyd om en waar (ondersteuning en weerstand gebied) om handel te dryf, sal die verbetering van die suksessyfer Kan iemand hierdie toe te voeg tot die Ea of skep 'n ander EA Dankie Ja hoofweg 'n waarskuwing want dit sou lekker wees handel. Dankie vir die belangstelling. Omgee om te deel oor die instellings wat jy het probeer geword September 2005 Status: Lid 1225 Posts Ek gebruik aanwysers en EAS net om my te help beter sien of te waarsku my. Ek dink die vertroue op aanwysers of EAS as handel inskrywing jy nie 'n duursame stelsel kan gee. Wat ook al die instellings wat jy gebruik vir jou MA kruis hang watter hoek jy die mark Die instellings wat ek gebruik kan jy glad nie pas benader. In elk geval ema 10, 21, 62 en die meeste van alles, die 365 het my aandag. Probeer speel hierdie EA met my bo EMA instellings. Maar aktiveer die EA net met sekere voorwaardes. 1. Teken SampR op W1 zoom dan D1 en dieselfde te doen. Dan H4 en doen dieselfde 2 Teken leuens vir weeklikse en dan Daily. 3 Het M1. W1 D1 spilpunte Jy sal sterk samevloeiing punte te vind. Dit is hoe ek aanwysers ek neem prys van een samevloeiing na 'n ander. Probeer op jou W1 of D1 grafiek - wag vir die prys aan enigiemand S of R samevloeiing te kom. aktiveer dan jou EA. Stop verlies minimaal Jou TP kan die volgende S of R op D1 W1 wees of begin gedeeltelike TP op H1 of H4 s SampR My bykomende rand op korter TF wees, van toepassing vir rigting vooroordeel is voorrade en ander indekse soos die DOW is wat die jen. ens As die DOW is af Asië sessie, ek het PLAN A. ens as ek Europa betree. Beplan as B.. Dont get jou EA geaktiveer voordat hierdie samevloeiing maar ook net op HIGH handel tye. Ek betaal baie tyd lees agter Hot news risiko op of risiko te spoor af vir elke sessie. Van dat ek ook kan onderskei of dit 'n FOREX skuif of is dit 'n skuif van die aandelemark sentiment - 'n belangrike manier om te kies watter paar om handel te dryf en watter paar ledig sal wees. Ek kan skaars glo dat jy kan geld maak op 'n langtermyn basis net te vertrou op 'n robot. Enige robot sal nodig om te ontwikkel en julle wat die robot skep moet eindeloos om dit te verander. En kennis te verkry oor hoe, hoekom, wat, wanneer, ens is nodig om te beweeg met die vloei. Dit getoets. Dit maak in die laaste paar maande goed lyk, 5 of 6 baie winsgewende bedrywe bestaan ​​vir al die verloorders in dié tydperk. Maar as jy terug na die tydperk voor 2010, hierdie strategie is 'n verskriklike verloorder. Ek dink die paar goeie ambagte die laaste jaar kan net toeval, verdere geskiedenis backtest bevestig dat wees. Naas, met 'n 5 risiko wat jy wouldnt het selfs 50 wins in die laaste 1,5 jaar. Nie om jou te beledig, maar ek dink dit EA gekombineer met hierdie instellings isnt regtig gaan werk uit op lang termyn Doesnt werk op ander pare. Dankie vir jou insette Esquire, het ek terug dit getoets vir 18 maande en dit het nog steeds 'n wins faktor van 1,99 Sien aangehegte verklaring Ek gebruik aanwysers en EAS net om my te help beter sien of te waarsku my. Ek dink die vertroue op aanwysers of EAS as handel inskrywing jy nie 'n duursame stelsel kan gee. Wat ook al die instellings wat jy gebruik vir jou MA kruis hang watter hoek jy die mark Die instellings wat ek gebruik kan jy glad nie pas benader. In elk geval ema 10, 21, 62 en die meeste van alles, die 365 het my aandag. Probeer speel hierdie EA met my bo EMA instellings. Maar aktiveer die EA net met sekere voorwaardes. 1. Teken SampR op W1 zoom dan D1 en dieselfde te doen. Dan H4 en doen dieselfde 2 Teken leuens. Dankie snelweg, Jy het 'n enorme bedrag van kennis van die markte dankie vir die deel van dit. Ongelukkig met 'n voltydse werk en familie verpligtinge ek het min tyd om werklik te bestudeer en handel dit is die rede waarom ek gevestig op deskundige adviseurs. Ek weet die meeste handelaars hoef vertrou hulle en ek verstaan ​​dit. Probeer om dit te toets voor dit, begin iewers in 2008 amp kyk na die billikheid lyn afgaan. My punt is dat die paar ambagte wat hierdie winsgewende maak nie (maak seker jou billikheid lyn, sal dit wys jou 5/6 steil lyne) onbelangrik is, en kan toeval dat dit gebeur het. Hulle didnt gebeur wat dikwels voor 2010, en hulle didnt gebeur op ander pare. Naas, jou stelling toon iets soos 'n 45 wins in 1,5 jaar. Koop 'SampP voorrade vir die laaste 1,5 jaar sal jy gegee het dat die resultate. Hi Esquire, ek is nie seker waar jy 45 wins in 1,5 jaar. Die verklaring wat ek gepos in post 17 toon die netto wins van 4647 op 'n 1000 begin balans. Ek is nie baie goed saam met wiskunde, maar isnt dat graag 464 profitRobot Voorbeeld 3 8211 Moving Gemiddelde Crossover Na aanleiding van Boston Technologies bewegende gemiddelde crossover EA hier is 'n robot gebaseer rondom 'n basiese bewegende gemiddelde crossover stelsel. Soos die Boston Technologies weergawe hierdie robot bly in die mark 100 van die tyd, en veranderinge tussen lang en kort posisies wanneer 'n vinnige eksponensiële bewegende gemiddelde kruise oor 'n stadiger EMO. In teenstelling met die Boston Technologies weergawe, is dit nie (nog) sluit geldbestuur, maar kompleet met die bronkode kom, sodat jy kan sien wat gebeur onder die enjinkap. Dit demonstreer hoe jy MetaTrader039s gebou in aanwysers as deel van 'n forex stelsel kan gebruik. Dit toon ook 'n handel stelsel wat enige keerverliesopdragte Voel vry om te eksperimenteer met verskillende waardes vir die Fast Tydperk en trae tydperk insette instellings doesn039t gebruik, en probeer om dit met behulp van verskillende tydskale. Is dit beter werk met minuut, uur of daaglikse bars Hier is die resultate van die Meta Trader strategie tester vir die eerste kwartaal van 2008 met behulp van die insette instellings deur Boston Technologies voorgestel (Uurlikse bars, FastPeriod 20, SlowPeriod 33) Ter vergelyking doeleindes Hier is die resultate met behulp van dieselfde insette instellings, maar vir die eerste kwartaal van 2009. Kennisgewing enige verskil Strategie Tester Verslag EURUSD (Euro vs Amerikaanse dollar) 1 Uur (H1) 2009/01/05 00:00 8211 2009/03/27 22:00 (2009/01/05 8211 2009/03/29) Elke blok (die mees akkurate metode wat gebaseer is op alle beskikbare minste tydsraamwerke) Jy word gerig aan ZacksTrade, 'n afdeling van LBMZ Securities and gelisensieerde makelaar-handelaar. ZacksTrade en Zacks is afsonderlike maatskappye. Die web skakel tussen die twee maatskappye is nie 'n uitnodiging of aanbod om te belê in 'n bepaalde sekuriteit of tipe sekuriteit. ZacksTrade nie eens of neem 'n besondere beleggingstrategie, enige ontleder mening / gradering / verslag of enige benadering tot die evaluering van indiv idual sekuriteite. As jy wil om te gaan na ZacksTrade, kliek OK. As jy dit nie doen nie, klik styl. Bewegende gemiddelde Crossover Alert: Electronic Arts (EA) 1 Junie 2016 deur Zacks Equity Research Gepubliseer op 1 Junie 2016 Electronic Arts Inc. (EA - Analyst Verslag) is op soek na 'n interessante keuse van 'n tegniese perspektief, as die maatskappy is sien gunstige tendense op die bewegende gemiddelde crossover voor. Onlangs het die 50 daagse bewegende gemiddelde vir EA uitgebreek het bo die 200 Dag Eenvoudige bewegende gemiddelde, dui op 'n kort termyn lomp tendens. Dit het reeds begin om plaas te vind, as die voorraad deur 23,6 hoër beweeg het in die afgelope vier weke. Plus, die maatskappy het tans 'n Zacks Rank 2 (Koop) wat daarop dui dat dit nou beslis die tyd vir hierdie tempo kandidaat kan wees. Meer optimisme kan veral die geval wees wanneer beleggers oorweeg wat gebeur het vir EA op die verdienste skatting hersiening voor die afgelope tyd. Geen raming het laer gegaan in die afgelope twee maande, in vergelyking met 2 hoër, terwyl die konsensus raming ook hoër te verskuif. So gegee hierdie skuif in skattings, en die positiewe tegniese faktore, kan beleggers wil hierdie tempo kandidaat fyn dop te hou vir meer winste in die nabye toekoms. Wil die jongste aanbevelings van Zacks Beleggingsnavorsing Vandag, kan jy dit aflaai 7 Beste Voorrade vir die volgende 30 dae. Klik om hierdie gratis verslag gtgt In-Diepte Zacks Navorsing kry vir die tickers Bo Zacks Nuus vir (EA) Activi te onthul Skylanders Skepper en Imaginators 10/04 / 16-9: 52AM EST Zacks GoPros Hero5 Camcorders Alle gesit vir kommersiële Begin 10 / 03 / 16-9: 24AM EST Zacks Activi Blizzard (ATVI) Releases Destiny: Rise of Yster 21/09 / 16-9: 33AM EST Zacks JAKKS Stille Oseaan (JAKK) verhoog tot Koop: Wat ry die Stock 21/09 / 16- 06:52 EST Zacks Sal die Karma Drone Hulp GoPro styg tot sy verlede hoogtepunte 20/09 / 16-8: 50AM EST Zacks Ander Nuus vir (EA) FanDuel Is A Unicorn Terug op die vinnige baan 05/10 / 16-5: 01:00 EST Op soek na Alpha Talle maatskappye Reik Jaarlikse hoogtepunte 03/10 / 16-5: 15AM EST GuruFocus Kort Nintendo 30/09 / 16-9: 47AM EST Op soek na Alpha Facebooks Zuckerberg, Nvidia, Qualcomm, EA, Top Visa Trades 30/09 / 16-9: 45AM EST Beleggers Business Daily bewus stort op Probe, AMD Hoër op Analyst Verslag - Tech Roundup 30/09 / 16-3: 45AM EST TheStreet Zacks Releases 7 Beste Voorrade vir Oktober 2016 Hierdie 7 is die hand gepluk uit die lys van 220 Zacks posisie 1 Sterk Buys met verdienste skatting wysigings wat opwaartse is vee. Hul aandeelpryse verwag om gouer styg as die ander. Vandag, sal hierdie spesiale verslag beskikbaar vir nuwe Zacks besoekers is gratis. Privaatheidsbeleid Geen koste, geen verpligting om enige iets ooit te koop. Sluit hierdie paneel X Zacks 1 posisie Top Movers vir 6 Oktober 2016 Zacks 1 posisie Top Movers Zacks 1 posisie Top Movers vir 10/06/16 Quick Links Services my rekening Resources kliënt ondersteuning Volg ons Zacks Navorsing is gerapporteer Op: Zacks Beleggingsnavorsing is 'n A bus BBB geakkrediteerde bestuurskool. Kopiereg 2016 Zacks Investment Research In die middel van alles wat ons doen, is 'n sterk verbintenis tot onafhanklike navorsing en die deel van sy winsgewende ontdekkings met beleggers. Hierdie toewyding tot die gee beleggers 'n handel voordeel gelei tot die skepping van ons bewese Zacks Rank voorraad-gradering stelsel. Sedert 1988 is dit byna verdriedubbel die SampP 500 met 'n gemiddelde wins van 26 per jaar. Hierdie opbrengste dek 'n tydperk vanaf 1988-2015 en is ondersoek en bevestig deur Baker Tilly Virchow Krause, LLP, 'n onafhanklike ouditeursfirma. Besoek prestasie vir inligting oor die prestasie getalle bo vertoon. Besoek www. zacksdata ons data en inhoud te kry vir jou foon of webwerf. Real-time pryse deur BATS. Vertraag aanhalings deur Sungard. NYSE en AMEX data is ten minste 20 minute vertraag. NASDAQ data is ten minste 15 minute vertraag.


No comments:

Post a Comment